
Ons laatste optreden van dit seizoen zit erop! ☀️🎶
Tijdens deze reünie van oud-Workumers liepen de temperaturen flink op💦, maar dankzij wat aanpassingen én de positieve energie van het publiek hielden wij het hoofd koel en werd het een fijne avond.
Achteraf kregen we geweldige reacties. De organisatie zei bijvoorbeeld:
“Super optreden, eltsenien wie enthousiast!”
Daar worden wij blij van. Op naar een mooie zomer! 🌻
📸uit het publiek









